Pages

  • RSS

16 Mayıs 2005

kupta meyveli pasta



Malzemeler:
  • 1/2 kg. süt
  • 1 yumurta
  • 2 çorba kaşığı un
  • 3 çorba kaşığı şeker
  • vanilya
  • 50 gr. tereyağ
  • 5-6 adet kedi dili bisküvisi
  • çilek, muz, kivi, damla çikolata
Hazırlanışı:
  1. Süt, yumurta, un, şeker bir tencerede karıştırarak pişirilir. Ocaktan alınca içine vanilya ve tereyağ eklenir. Ara ara çırparak krema soğutulur.
  2. Kupların altına enine ve boyuna 2 ye kesilen kedi dillerinden dizilir. Üzerine krema, kedi dili, muz dilimleri ve krema şeklinde sıralanır.
  3. Kupların üzeri istenen şekilde muz, çilek, kivi, damla çikolata süslenir.
Afiyet Olsun...
Not : Bu ölçülerle resimdeki 3 kup çıktı.

7 yorum:

cay saati dedi ki...

ellerine saglik haticecigim,harika görünüyorlar..insaallah en kisa zamanda bende denemek istiyorum,sevgiyle kal..

Adsız dedi ki...

hatice bunlar harika olmuştur eminim. Sırada denenecek o kadar çok tarif var ki. yetişemiyorummm.. kilolar herşeyi engelliyor..

Hatice dedi ki...

teşekkür ederim hülya, denersen yorumunu da beklerim...
sevgiler....

şule haklısın benim de denemek istediğim pek çok tarif var...bir de deneyipte beğenmediklerim:(
akşamları az yiyip, sonra da yürüyüşle durumu dengelemeye çalışıyorum...

Birben dedi ki...

yeme de yanında yat yani..ellerine sağlık hatice

Hatice dedi ki...

teşekkür ederim birben...

Adsız dedi ki...

Hatice kayısılı kekten sonra cuptaki pastanı denedim ben yemeyecektim sadece uçundan bir parça alacaktım ama olan oldu:) tatdıktan sonra devamı geldi... tarif için tşk.

Hatice dedi ki...

teşekkürler gül, denediğin tariflerin yorumlarıyla hep aramızda olman dileğiyle...